Bolaget ska erbjuda produkter och konsulttjänster på såväl webb som i verklighet i följande former: Webbshop - unika, roliga, spännande och till viss del trendiga produkter inom främst inredning. Konsult 1 - tjänst på hemsidan där kunden kan skicka in bilder på aktuell miljö och få ritningar och åtgärdslista tillbaka via mail.Konsult 2 - personlig rådgivning och konsultation inom heminredning och offentlig miljö. Homestyling - personlig rådgivning och en tjänst i flera nivåer gentemot mäklare som vill ha en mer personlig touch på sina försäljningsobjekt.Butik - samma produkter som i webbshopen samt ett mer "individualiserat" sortiment i butiken. Unika prylar som vi så småningom samlar i våra lokaler för showroom lokal (alt.hyrd , anpassad lokal) för mindre sällskap och vid intern marknadsföring Upplevelse 2 - events som i en förlängning av "upplevelse 1" också kan förflyttas ut i hem och företag när väl varumärket arbetats in lokalt.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 410 | 3 454 | 4 369 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -111 | -146 | -207 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -135 | -154 | -217 |
Årets resultat (tkr) | -135 | -154 | -217 |
Summa tillgångar (tkr) | 842 | 697 | 915 |
Antal anställda | 4 | 5 | 5 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 410 | 3 454 | 4 369 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -111 | -146 | -207 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -135 | -154 | -217 |
Årets resultat (tkr) | -135 | -154 | -217 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 16 | 114 | 234 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 826 | 583 | 680 |
Tillgångar (tkr) | 842 | 697 | 915 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 30 | -105 | -181 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 142 | 71 | 27 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 669 | 731 | 1 069 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 842 | 697 | 915 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 4 | 5 | 5 |
Omsättning per anställd (tkr) | 853 | 691 | 874 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -3.3% | -4.2% | -4.7% |
Soliditet | 3.6% | -15.1% | -19.8% |
Kassalikviditet | 123.5% | 79.8% | 63.6% |
Bolaget ska erbjuda produkter och konsulttjänster på såväl webb som i verklighet i följande former: Webbshop - unika, roliga, spännande och till viss del trendiga produkter inom främst inredning. Konsult 1 - tjänst på hemsidan där kunden kan skicka in bilder på aktuell miljö och få ritningar och åtgärdslista tillbaka via mail.Konsult 2 - personlig rådgivning och konsultation inom heminredning och offentlig miljö. Homestyling - personlig rådgivning och en tjänst i flera nivåer gentemot mäklare som vill ha en mer personlig touch på sina försäljningsobjekt.Butik - samma produkter som i webbshopen samt ett mer "individualiserat" sortiment i butiken. Unika prylar som vi så småningom samlar i våra lokaler för showroom lokal (alt.hyrd , anpassad lokal) för mindre sällskap och vid intern marknadsföring Upplevelse 2 - events som i en förlängning av "upplevelse 1" också kan förflyttas ut i hem och företag när väl varumärket arbetats in lokalt.